Mooie zomerset P'tit Filou T92

• Geplaatst:
    04-12-2010
  • Bekeken:
    601 keer
  • Adverteerder:
    Tratsaert Marijke
  • Provincie:
    Vlaams-Brabant (BE)

Prachtig setje van P'tit Filou bestaande uit een lichtgrijs t-shirt van P'tit Filou met print van kikker en een witte bermuda. Maat 92.

In perfecte nieuwstaat!

Prijs is exclusief verzendkosten (2,07 euro).

Kijk ook even in mijn winkeltje op voor meer koopjes.

Stuur een bericht naar de aanbieder

Rapporteer deze advertentie

Ook gratis tweedehands te koop verkopen?

Plaats ook een gratis tweedehands zoekertje zoals te koop Mooie zomerset P'tit Filou T92 in de rubriek tweedehands babykleding. Hier kan je gratis verkopen en kopen door zoekertjes of advertenties te lezen en te plaatsen. Tweedehands te koop of te huur marktplaats met zoekertjes of advertenties uit België en Nederland.

Uw eigen zoekertje of advertentie plaatsen is zeer eenvoudig. Klik hier voor gratis zoekertje plaatsen dat binnen de minuut actief is. Plaats tevens een onbeperkt aantal gratis foto’s bij elk zoekertje! Zowel te koop, te huur, aangeboden en gevraagd.

Relevante tweedehands te koop met Mooie zomerset P'tit Filou T92

• NIEUW dooppakje doopkleding doopset doopkleed doop pakje

NIEUW dooppakje doopkleding doopset doopkleed doop pakje

Prachtig setje die bestaat uit 5 delen: Een luxe romper blouse met lange mouwen dus de kleine hoeft geen romper onder de kleding aan. Pantalon met knoopsluiting en een klein sier zakje. (met ...

€ 55,- 23-01-2019 Leuven
  • NIEUW bruidsjonker doopkleding geboorte setje ceremonie kleding baby

NIEUW bruidsjonker doopkleding geboorte setje ceremonie kleding baby

Foto 1,2 en 3 Prachtig setje die bestaat uit 5 delen: Een prachtig luxe romper polo romper dus de kleine hoeft geen romper onder de kleding aan. Pantalon met knoopsluiting en een klein sier zakje...

€ 50,- 23-01-2019 Leuven
  • NEW bruidsjonker dooppakje doopkleding trouwpakje doopsetje

NEW bruidsjonker dooppakje doopkleding trouwpakje doopsetje

baby kostuum met slipjas Royal foto 1 t/m 3 Prachtige luxe royal setje, romper met slibjas. Het pakje draagt heerlijk voor de kleintjes en is makkelijk met verschonen door de druk knoopjes in het p...

€ 50,- 21-01-2019 Leuven
  • bruidsjonker doopkleding geboorte setje ceremonie kleding baby

bruidsjonker doopkleding geboorte setje ceremonie kleding baby

Wit pakje Roel. foto 1,2 en 3. 4 delig. Het pakje is van geweldige kwaliteit. Geschikt voor ieder feestje, bruiloft, doop, verjaardag, suikerfeest enz. Het broekje heeft aan de voorkant een knoop s...

€ 55,- 20-01-2019 Leuven

Meer tweedehands zoekertjes van Tratsaert Marijke

• Stoere jeansjas Liberto 12 maand

Stoere jeansjas Liberto 12 maand

Erg mooi en stoer jeansjasje van Liberto. Maat: 12 maand. Mijn zoontje droeg dit jasje tussen zijn 9 en 18 maand. In perfecte staat! Prijs is exclusief verzendkosten (2,07 euro). ...

€ 10,- 04-12-2010 Leuven
  • Stoere winterjas Oba?bi 12-18 maand

Stoere winterjas Oba?bi 12-18 maand

Prachtig winterjasje van Obaïbi voor een stoere jongen! Volledig gevoerd met pels. Het pelsen kraagje kan verwijderd worden. Mijn zoontje stond hier super mee! Uit de wintercollectie van 2009/2010. ...

€ 15,- 04-12-2010 Leuven
  • NIEUWE schoenen Shoesme T23

NIEUWE schoenen Shoesme T23

Winterschoenen van Shoesme in bruin en oranje. Maat 23. NIEUW! Cadeau gekregen voor mijn zoontje maar het is niet mijn stijl. Prijs is exclusief verzendkosten (4 euro via Kiala of 5,70 euro ...

€ 25,- 04-12-2010 Leuven
  • Stoere broek Villa Happ T80

Stoere broek Villa Happ T80

Stoere beige broek van het merk Villa Happ. Goede kwaliteit en erg mooi afgewerkt. Maat 80 of 9-12 maand maar kan langer gedragen worden (mijn zoontje droeg het tot hij 18 maand was). Zeer goede st...

€ 6,- 04-12-2010 Leuven
plaats advertentie